torsdag 29 mars 2012

God Morgon Charlie

Den här lappen hittade jag på fröken Ks bord igår morse. Sådana saker gör mig så glad! När någon har tänkt på mig lite extra.



.
När jag pratade med fröken K i telefon idag så fick jag veta att ännu fler släktingar hade kommit för att hälsa på mig och Vincent i skolan. Fabian kom till klass 3A. Fabian är väldigt lik mig så fröken K trodde först att det var jag. Ha ha. Där blev hon allt lurad! :)

Nallen Charly var hos 1A. Ja nallen som heter Charly stavar inte riktigt likadant som jag, men det låter likadant som mitt namn när man säger det. Det är konstigt med bokstäver och hur dom kan låta likadant. Jag har upptäckt att ibland stavas ord inte alls som dom borde utan man får lära sig hur orden ska stavas så att andra ska förstå hur jag menar.

Det var synd att jag inte var i skolan så jag kunde träffa dom, men jag har fullt upp med att hjälpa Hasse just nu.

1 kommentar:

  1. Jag är upptagen av att skriva på Charlibloggenjust nu

    SvaraRadera